im alive

Sry, glömt att skriva av mig igen. Mkt som hänt senaste tiden. Mår till och från, men sam älstidigt ändå¨alltid bra. Tror vissa kommer tka detta låter sjukt. Ingen lär fatta. men vet att han vakar över mig, vill att ja ska ha de bra .Även om han gått över till den andra sidan redan när ja var liten, ha förträngt de mesta. men äslkar och tänker på honom mkt och vet han vill mitt bästa. Det får mig att må bra, när ja är nere. Han hjälper mig på rätt spår, det betyder mkt. Ska snart se på film , får se om en vän kommer frbi på kaffe och kika på den med mig, dock ha ja sätt den sen innan. men vad gör de, dåligt väder. Regn och riv kaffe, god vän och skräck film. Mys helg menar ja, ska ju ändå ha vit månad nu. Måste spara pengar för mitt eget bästa. Körkortet ha ju stor del av mitt liv just nu, snart äre dags. Förväntansfull, men nervös. Vet att jag kan inte göra annat än mitt bästa. Sen hoppas på att de räcker. Vill inte behöva ge de flr chanser. Men samtidigt så känns de löninglöst just nu, ska försöka inte tänka för mkt. Vilket ja som person alltid haft svårt för. Så fort de händer mkt runtomkring mig, börja tankar snurra. Gör mig förvirrad, och minsta lilla grejj som man egentligen inte behöver oroa sig för kan bli så stort. Saker och ting förstoras, och hur man än försöker vrida och vända på de lyckas man inte. Det är alltid nånting som dyker upp och får ner än på bottnen igen. Det är dags att ja reser mig nu, vet att jag kan. Jag har börjar hitta pusselbitarna, gäller bara att lägga dom på rätt plats. Kommer att krävas mkt av mig, men ja är redo.Mer redo än nånsin. Jag vet att jag kan lyckas bara ja vill.
Den senaste tiden ha som sagt vare väldigt upp och ner, vare mkt stressad i mig själv vissa ggr. Mått psykiskt, drabbats av migrän och feber toppar, yrsel till och från. nu vet ja va de beror på . Jag måste lära mig att inte tänka negativt om allt, bli bara värre då. Bättre och leva i nuet och ta dagen som den kommer, oavsett hur den än blir. Jag måste försöka koncentrera mig och slutföra saker. För min egen skull. Orkar inte hamna i samma onda cirkel igen, måste göra något åt detta nu. Måste fokusera på mig själv. Kan inte ta på mig andras problem hel tiden, Jaf ha nog me mina egna. Har ju knappt enegri kvar, känner mig orkeslös och prestationsförmågan börjar nå 0. Det kan ja inte tillåta hända. I veckan börja ja stenhårt med körningen, plugga teori. ska lyckas, min bästa Sophie kommer hem, hon kommer ge mig den energi ja behöver. Det får man alltid av de bästa, bara så tråkigt när folk sluta höra av sig, jag ha lätt att ta åt mig av saker och ting, om bara folk är ärliga och säger som de är är ju ja också de, jag ha dock inte gjort nå fel. Det är dom som måste komma till mig, önskar bara de kunde inse de. Därför de så lätt bli missförstånd. Vet ju själv att de antagligen är så som är fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0