Sthlm!

Helgen i sthlm var awesome! sjukt varmt,underbart hotell mat, och frukost, Dirty dancing va grym!:) Söndag kväll när jag kom hem så kom Frida och sophie och hämtade mig, spenderade natten hemma hos dom. Jag och sophie såg massa film och bara myste på! Igår skulle ja egentligen på gravkullarna och pirat picnicen. Men va så sjukt trött och less så jag pallade inte. Blev sova tidigt ist, nu ha ja massa öl kvar att spendera när de händer något annat trevligt, alltid nice! Var ner på stan en sväng med Tessan förut, sjukt mkt folk, och härligt som fan i solen, äntligen är sommaren här! :) Nu blire kaffe och vänta på att sophie och Pau ska höra av sig, ska ner på stan och kolla läget. Sen får ja se om de kanske bli upp till Linda och Sigge en sväng senare, va längesedan nu! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0