Tröttare och latare än latast!

Ja, måndag idag! och jag har inte gjort ett skit, legat i sängen och degat till fyra. Vare så sjukt skönt, men nu i efterhand när ja ätit och sätt massa Game of Thrones blev jag fan sugen på att dra ut och röra mig.Så ja och min granne ska väl bege oss ut mot nacksta och coop senare, bli nog bra! .Det håller fan inte och ligga och hel jävla dag, bli ju fan depp och kan fan sova i princip hur länge som helst.Så nu blire duscha, Fixa snus måste jag göra, avlider snart. Avsluta detta inlägg me: Förstår mig inte på vissa människor, för mig äre självklart att ärlighet och säga vad man tkr och tänker går först i alla situationer Falska människor ,är bland de värsta ja vet. Men sen om man tror man missförstått något, lr att man blir förvirrad, irriterad på någon.Då äre för mig alltid självklart och reda ut de, istället för att gå och tänka på en sak och sen göra de större än va de egentligen är. Alla människor är olika, de handlar och respekt för alla människor oavsett hur man är som person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0