Torsdag

Idag har ja fått ett mkt glädjande besked ang min skatt, kommer få tillbaka mer än ja trott. Vilket behövs! Kommer äntligen kunna betala tillbaka allt ja är skyldig, och bli skuldfri! Så jävla skönt. Även om de just nu känns som om alla pengar kommer behöva gå till hyra och räkningar i allmänhet, tänker ja ändå unna mig lite nöjen också. Kommer behöva de, man mår inte bra annars.Tatuering kommer inom kort, ser fram emot de, en tatuering som i sig kommer vara mkt betydelsefull för mig om man tänker på vad ja gått igenom, och mitt förflutna. Jag ha rest mig och är mer säker på vem ja är en någonsin innan. Kommer lbi awesome. I sommar ska ja sikta på att före första försöka komma iväg till Åre, för att träffa Krille.Sen åka och hälsa på Sophie, lär bli några sthlms resor också. Har ja turen så kanske en utomlands resa! Sen är de även 10 år sen iår ja gick ut nian, helt sjukt. Mkt att se fram emot nu. Bli nog bra detta! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0