tisdag

Börjar lite lätt med teorin till mitt körkort igen, får dock se när ja känner ja ha motivationen till att börja köra igen. Måste börja med och lyckas vända på dygnet så ja orkar köra tidiga körtider innan ja ska göra annat på dagarna, lära mig prioritera igen. Men ska försöka ta de innan sommaren, och denna gång ska ja hålla de också. Väntar för fulla muggar på mitt slutbetyg sen gymnasiet, för att sedan se va de är för ämnen ja måste plugga upp och sen kunna söka till apotekstekniker, vet inte vad ja ta mig till om jag inte skulle komma in. Tror de skulle passa mig som handen i handsen, oh ja ja redan börja smålagt upp hur ja tänkt att gå vidare. Lyckas ja komma in på utb bli de att söka studielån, perfekt. Plus att jag har en utbildning att utföra och slippar gå och oroa mig dagar i ända om hur ja skall komma nån vart här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0