onsdag!

Idag har ja vare på Eductus, ett ställe där dom flesta arbestlösa till slut kan hamna innan man kommer ut i jobblivet ibland. Vi har snackat om livsvtill och gjort massa listor idag, min livsstil är väl inte den bästa. ^^ Sover på tok för länge på dagarna, äter för dåligt och för lite proteiner och vitaminer. dricker sjukt mkt kaffe, motionerar för lite. Sitter för mkt vid datorn och slösa bort min tid. Då till frågan, är ja villig och kunna förändra. Jag lever ju inte de sundaste livet, men de har ja redan börjat kommit igång med, kommer prommenera flera ggr i veckan .Långa och ansträngande prommenader. Börja äta med nyttigt, frukost,lunch och middag. Har även satt igång lite med körkort teorin, inte bäst motiverad just för tillfället. Men snart så, sen kommer ja troligvis börja plugga, och då kommer allt förändras. Kommer inte alls ha lika mkt fritid, de är då ja kommer känna av vuxenlivet på ett helt annat sätt. Just nu är ja väldigt van och prioritera, för att hinna med allt i vardagen. Men då kommer pluggningen behövas prioriteras mer än andra sysslor, vilket till än början ja vet kommer vara väldigt svårt för mig, eftersom ja är en person som ha lätt och lägga de ja tkr är jobbigt och tråkigt på sidan, men ja är villig och ändra mig för min egen skull, och ja vill nå mitt mål. Livet är som en labyrint,man måste gå fel några ggr innan man hitta rätt, kan man verkligen säga stämmer. vet inte hur många gånger ja haklat in på fel väg, de känts bra till en början. Men sen i slutändan ha de inte nått hela vägen. Dennna gången tror ja mig verkligen hittat mitt rätta jag, något för mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0