Glad

Wiie, Sophie och Henke är hemma igen och jag kan inte vara gladare. Två av dom människorna som står mig närmare än någon Jag och Henke hade oss en supernatural och mys kväll i förrgår. fy fan va vi fetta oss, men lätt värt. blev en timmes natt prommenad med. Det var mys. Nu ha vi sex avsnitt kvar. bli att kika klart idag. Igår kom min donna sophie bort, lätt bästa kvällen på länge. Va så sjukt mkt att ta igen. Blev snacka massor, men hann med chicago också, innan sen osman kom bort och höll oss sällskap. Såg klart en film, sen blev de se bb och sova, vaknade nyss. Nu är ja sjukt stressad. Bli ta en dusch. Diska, och vänta in Henke för att sedan åka och handla, ska göra hans supergoda chili och se klart supernatural, Sen kommer ja nog umgås med Sophie senare också. Måste passa på då man åker till sthlm i helgen, hon funderade dock på att stanna två hela veckor!:) Då blire hon som får följa med som tatueringsstöd. Bli nog bra, nä kaffe och dusch nu YAAAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0