tisdag och onsdag!

tisdag: Sov typ hela dan igår ;o. skulle mött upp Sophie och så i stan vid tre tiden, men blev inte av. hon kunde inte, och ja sov och vaknade halv fem.^^ skönt och asova vill ja lova, gjorde lite middag. sen skulle ja möta upp Thessi, men istället så kom Therese och hämtade mig med bilen. åkte och hämta Tina och thessi, och drog bort och mötte boysen. spelade lite basket. jävigt kallt om mina händer, och frös nästan ihjäl. annars äre faktiskt rätt kul med basket.även om ja suger, ja coh Thessi drog sen hem till mig och såg på film och käkade dipp och grönsaker, en mkt mysig kväll .:). sen somna ja direkt när hon drog hem Ondag: Rubiela kom bort till mig lägenhet, aldrig vare hos mig hon. fixade lite räkningar, sen åt man lunch. sen begav man sig ner mot stan. blev en kaffe och massa snack, sen kom Magda bort med :). Drog sen hem till Skönsmon, bort på filmkväll hos Tessan med Alex Mari och Martin, blev kvar till ungefär tolv . då alla höll på att slockna i soffan, nu ha ja precis ätit en toast, och nu blire gosa med Lirah coh se tvn, sen sova och förbereda sig för vad morgondagen har att bjuda på .:) hoppas på fin väder iaf.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0