söndag och måndag

blev så ja drog till Nacksta och drack vin och umgiks med Krille igår. blev dessvärre lite ävl mkt för mig, tror fan ja bara ska dricka nån gång i månanden nu. ha fan druckit varje jävla helg sen vet inte hur länge, och börja bi lite för mkt nu. självklart är ja alltid den som är på om de är nå roligt som hände,r tkr de är asmys och sitta ett gäng dricka lite chilla, lr festa lr dra på krogen med rätt folk. men de kostar, och tär på en i längden, börja ävl bli gammal xD. haha, hade en förjävla trevlig kväll iaf. vid nio i morse drog ja mig hemåt , drog förbi Cindy först. fick kaffe också, spelades yatzy. sen skulle ja bestämt gå hem, lem ångrade mig. va helt jävla slut. så blev bussen, kom hem. åt mat. sen tvärslockande ja. sov till typ halv fem. då de blev bestämt för basket klockan sju, så blev duscha fixa och äta. nu ska ja anart bege mig bortåt och möta upp folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0