haha, ja säger då de!

var ju som sagt på Körfest i lördags, ja och Thessi fick skjuts av hennes söta mamma upp till lv5. kom dit och blev bjudna på fördrink och grejjer. :D sen blev de massa körsång, sen middag. buffe och grejjer. asmys! blev åter igen massa körsång efter maten, massa dans och massa alkohol. på tok för mkt för mig. vilket märktes dan efter. blanda aldrig öl vin cider och drinkar, aldrig igen säger jag. sjukt mkt pengar gick de åt. men en mkt trevlig kväll ändå må ja säga. Kvällen avslutades på Aveny, där Bettan såklart köpte mer alkohol.^^ De sjukaste var hur fan ja lyckades få i mig allt. gick så jävla lätt och dricka så då äre klart man fortsätter utan och tänka sig för, bakfyllan kom ju dan efter så klart man inte tänker på hur man kan må då lixom när man ha så pass roligt. Kom hem vid tre, och lyckades somna till. sov ungefär en timme. vaknade av världens jävla huvudvärk, och mådde så sjukt jävla illa så ja trodde ja skulle dö edtt tag. aldrig vare så jävla bakis i hela mitt liv. bakfyllan satt i till fyra på efermiddagen dan efter. då hade ja legat och pina mig i sängen med massa resorb, och lyckats fått i mig en kiwi iaf. började må mkt bättre. Sen hade ja turen att Emil kom bort med Alvedon och då försvann huvudvärken med. bättre sen än aldrig.^^ Drog sen ut och gick en sväng med Rubiela, de va så jävla skönt och komma ut eftersom man vare instängd hela dan. Sen så ringde ja Tessan, blev så vi möttes upp i Skönsmon, köpte bakis mat och åt hos henne och Alex. fy fan va gott de va och ätnligen få i sig nått då kan ja lova. såg även på saw 4, och ja somnade till då och då. kanske inte så konstigt igofs med tanke på hur lite man sovit .:P gick sen hem till skönsmon och spenderade natten, sen så följde mamma med mig på Möte hos min arbets psykolog. sen bjöd hon mig på frukost. go mamma :D Nu ha ja nyss ringt och väckt Krille som ville ha med mig till Falun på nån rockgrejjs i helgen, de lät inte fel. få se om man ha pengar. :D nu fundera ja på att försöka plugga lite teori ett tag, sen kommer nog Thessi bort senare. bli bjuda på middag, och träna massa på körlåtarna, plus våran duett. hare bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0