glad tjej! :)

Idag ha vare en lugn och skön dag, typ bara vare hemam i lägenheten, sutte framför datorn och sångövat. sen tog ja mig en prommis hem till skönsmon. där ja åt middag och fick lite sällskap av syster. sen begav ja mig till Thessie. repade igenom låten igen lite mer. :) kanske kommer bli så att vi får sångsäll skap av Kim med. precis som i riktiga den Vilda låten, två tjejjer och en kille. som då sjunger med på ref under stämma. tydligen ville anna att ja också ska ta understämman där, hm får ävl se hure kommer låta. ha lite svårt med stämmor. vill så gärna hoppa in på över stämman och den ha man ju repa in nu, även om den är hav högre tonart så klara ja den ändå. så får se. ska få hjälp av Anna,körledare'' nästa torsdag iaf. ska bli kul som fan och ätnligen så sjunga nått bara ja och Thessi och kanske Kim dårå :). nog om de, imorrn ska ja troligvis på stan en sväng med Eva. sen ska ja på knaust. ska snacka om praktik som frukostvärdinna :). får se hure lbi bara med tider och så, är ju rätt tidiga tider, redan vid fem sex på morgonen tror ja. får se om min kropp och så komemr orka med de. lr om de finns möjlighet till att kanske ta luncher lr så istället :). efteråt ska ja bort till Cindy, bli plugga teori. dansa Zumba och äta nyttig sallad. nu jävlar ska ja bli Fit. xD beach 2010 here icome. asg* nä nu ha ja nys skicka iväg ett mess till min syster om hon vilel ut och gå lr se en film med mig, ha så sjukt trååk . Inte trött för fem öre nu heller. suck *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0