bored!

Är precis vad ja är just nu de, ha iaf lyckats plugga lite teori idag. men motivationen försvann genast. :( men men! får ta lite åt gången varje dag istället för att försöka sätta mig flera timmar lr så till att börja med. Var till tandläkaren i morse också, lagade ett hål. kom inte ihåg att bedövningen höll i så länge, uscha halva munhalvan bedövad. sluddra när ja pratade, och kändes som om hela kinden svullna upp xD. Nu ha ja bara ont i sticket där bedövningen togs. xD skulle adrig palla laga utan bedövning, smärtan av ilningarna är så jävulskt obehagliga. Nog om de, nu sitter jag iaf och väntar på att Linda ska höra av sig. bli en sväng till henne och dricka lite kaffe, ska även ta med mig kladdkaka ja nyss bakat. för en gångs skull blev den jävligt bra! Bettan "Glad". Rubiela slutade jobbet runt nio tiden ikväll med, så får se om hon orka hitta på något. ska ju tvätta tidigt imorrn jag igofs. Sen lär ju min arbestpsykolog ringa imorrn också så ska vl kolla upp praktiken på Cleo nått med, även om ja ha en känsla av att ja isf kommer få börja till veckan då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0