freitag!

sove fram och tillbaka inatt, drömt äckliga jävla mardömmar som verkligen va verkliga. så va helt död när klockan ringde halv tio. då vare bara kliva upp, och bege sig ner på Eductus, väl där fick ja kolla upp lite utbildningar och oraktik platser. helt av allt skulle ja nog vilja plugga till Lab asistent ändå. utblindning på distans. men självklart matte c xD. känns super, not! ha ju inte vare värsta plugg nörden om man säger så. men vill man nått så får man verkligen ge efter och sträva efter målet. som nu , nu äre körkortet ja verkligen vill ha. teorin känns meningslös just nu, men bestämt mig att ja ska förslka ta tag i de, och verkligen hitta motviationen. bara man ger de tid och verkligen försöker anstränga sig så gåre nog till slut. lab asistent är något ja funderat på ett tag, och nu när de känns så förvirrande med jobb lr praktik framöver, me tanke på att ja inte ha nån aning om vad som skulle passa mig överhuvettaget, ha ju lixom inte precis kommit ut i arbetslivet heller pga min sjukdom. så känns som om ja borde försöka hitta nått nu så snabbt som möjligt, annars bara få ett jävla jobb. haha vilket inte är de lättaste idag, känns som om man dock msåte vara utbildad nu före mesta. men får som sagt de vad som händer.nu ska ja iaf försöka ta tag i teorin lite igen. sen sova ett tag, får se om syster kanske kommer förbi också. ikväll och imorrn får man se vad man hitta på. ja får inte mina pengar fören måndag heller. dryyygt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0