uwwwwwaaa

hejsan, nu tänkte ja rösöka skriva är vare dag, så ni vet. de är ju de en blogg är till för. hur som helst, min dag b örjade inge bra. åkte till jobbet. mådde prima, och va redo för en ny arbetsdag, redan efter en timm började ja må piss knasigt ;S blev yr, kände mig svimfärdig, och mådde illa, tänkte på magsjuka först, så va redo och fråga om ja kunde få gå hem, gick iaf på toan, trode ja skulle svimma. va helt skakis i hela kroppen, drack iaf vatten och satt mig ner ett tag, sen provade ja äta mat. sen mådde ja mkt bättre. vilket ja berättade för mamma när ja kom he, vilket hon sa troligen berodde på lågtblodsocker fall, uscha. aldrig vare med om nå liknande. så nu ska ja se till och äta nått litet varje gång innan ja börja, försöka äta mindre socker, och se till och äta bra mat. :) före där vill ja verkligen inte ska hända igen, bland de äckligaste känslan ja vare med om i hela mitt liv, hoppas ni komma slippa de iaf. aja, nu ska ja sova ett tag.sen kanske köra nått med pappa, måste försöka komma igång med de igen nu, och bokakörlektioner, och fixa teorin. så ja får mitt körkort någång :D ut och gå med thessi en sväng senare också kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0