trååk lr vad ?

så kan man sammanställa min dag hittills. syster ligger och sover fortfarande så, alla på msn e tråkiga, och finns inget och göra. ha typ inga pengar heller. dom msåte ja spara tills nsta fredag.nä fy fan säger ja, såna här dagar hatar jag.får väl se vare blir ikväll, händer de nå skojj så hör av er. aja, igår var ja hos thessi,fixade hennes hår. gjorde slingor. de blev bra :) sen såg vi på lets dance också och kollade på massa gamla kort, fy fan va ja saknar mitt hår genom tiderna från 2003-2007. kände inte igen mig själv där ett tag när ja såg korten. saknar alla minnen med alla underbara vänner, och familjen. ni komma alltid finnas kvar, de är synd att tiderna går vidare och man inte kan umgås som man gjorde då :(.man går lixom vidare ilivet, sakffa jobb, pokvän flickvän, flyttar. börja plugga, och h lixom inte lika mkt tid för sina vänner längre lixom, därför saknar ja gymnasietiden, när alla umgikcs varje helg nästan på sommrarna. grillfester, vanliga fester. film och mys bara lixom, fanns inge bättre :). önskar man kunde vrida tilbaka klockan och uppleva allt de som varit en gång till. mallis med Linda va en av de roligaste minnerna ja upplevt hela mitt liv. mina och carros dagar, som man inte visste vart dom skulle sluta, vi uppleve alltid nå skojj, och hade aldrig tråkigt :p filmkvällarna med sophie, inget slårom . sen såklart allt roligt man haft med syster. som vi fortfarande har, men blev mer på loven eftersom hon har mkt i skolan och så nu.. mys med jessica såklart, henne får ja inte glömma :) vi hittade alltid på nå kul, skojjade och hade alltid nå roligt att snacka om, sen såklart stunderna med karin. känns jobbigt att hon inte längre finns kvar här i sundsvall nu när man väl behöver henne, men vet ju att man alltid kan ringa om de är nått. hon ställer alltid upp :) och de känns bra, vi träffas ju alltid när hon väl är här. har inte skrivt upp alla här ja känner, de skulle dröjja hela natten, men vill bara att ni ska veta att ni betyder mer än ni tror frö mig, även om vi inte ha den kontakten vi hade för flera år sen. ja kommer alltid finnas där. de ska ni veta <3 love u all !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0