helt sjuk dag ^^

fylde ju år, aså firade mig under dagen, fick massa kul :). pengar, smink, skor, bikini, pajskåk och salladsskål :D. sen på kvällen grillade vi, asgott! sen drog ja och tina till boz och ugiks med patte, conny, jimmy och björn.där bjöds de på massa alkohol, för mkt för mig xD haha. men får skylla mig sj med tanke på att ja bara proppat i mig ett riktigt mål idag under dagen, grillat till middag, plus ja inte sovit ett piss inatt. så man va ju lite sliten och mådde som man mådde. men men! fick i mig en subway macka, vilket va bra. för nu mår ja mkt bättre, haha syster tappasitt busskort också, letade hur l'änge som helst, till slut bestämde vi oss för att gå till stan, så ja fick gå rörbi subway, sen ta en taxi hem, haha. träffade även emil. som vi fick en lång pratstund med :D nä ha vare en mkt trevlig kväll, trots för mkt alkohol och busskorttsletande, och gående till stan . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0