hallå igen!

haha, skriva varje dag som ja skrev förut verka inte hålla. men nu äre dags för nya tag :) helgen började som så, i fredags blev de bara lugnt. folk försökte få med mig ut, men ja bestämde mig för att vänta till lördagen iställe, blev först till att kolla på dallas fotbolls match, men tyvärr gick de inte så bra så ja och syster fastnade för en 15 veckors schäfer valp. men var ändå rätt nice.:) på kvällen blev de mat och liteförfest hos thessi, filade lite mer på låten ja skrivt. och försökte få in lite sckord, går inte så bra just nu. men vet ungefär hur ja vill de ska låta. bara hoppas de går att få till de så, sen att de funkar och sjunga också och inte lbi för högt lr lågt. som tur är känner man ju lite folk som förhoppningsvis vill hjälpa. :) så bli nog bra till slut. annars blev de fest och en krog runda igår. men fest är alltid oligast tkr ja tyvärr. för på krogen rösvinner alla tyvärr för de mesta.blev en svä'ng på subway också, as usual ;P på vägen dit blev ja lite less och nära till bråk, hatar folk som kommentera personer utan och ens känna lr veta hur personen är som person, uscha hatar när folk bara slänger ut kommentarer utan vidare, förom inte ha nå bättre för sig. så jävla omoget !! de är min åsikt.carro kom och hämtade oss på navet. sen blev de hem, sov till halv två. då thessi ringde och väckte mig. skulle ut och gå, men vi får umgås ikväll istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0