blåsig dag !

idag ha vare en mkt blåsig och kall dag, även om man kunde tro de äntligen kom lite värme, ack så fel man hade. började min dag med att följa med mamma och pappa och handla massa matinför systers student, blev även sibylla så ångrade inte precsi ja följde med. även om ja bestämt mig för att försöka sluta äta sånt dära och hålla mig till sallad och nyttigt bara,haha men va så längesen ja åt hamburgare nu ändå. så satt sig bra i min lilla mage. när vi kom hem så satt ja mig här ett tag, åt lucnh.sen tvärslocknade ja , haha sov fan till middagen, helt sjukt. va så sjukt trött, är ja fortfarande ;s imorrn blire träffa carro, vi ska fixa med secrets stuff inför systers student, trore komma lbi prima ja.:) måste nog införskaffa dricka till fredag, men vettefan om de bli utgång då ändå. man kan vara kul och se alla fulla studenter , vet ju rätt många som går ut också igofs. :P på onsdag ska ja träffa madde i stan, bli väl nån latte.sen hem till mig och bara mysa, för dagen efter ska hon sminka min syster. lelive me. hopn om någon annan är grym och sminka, hon ska troligvis gå make up i sthlm. tkr också d är kul och sminka, men ja bara exprimetera ja.:) men bruka bli bra resultat tkr dom flesta. är kul och göra makeovers. poå torsdag går ju syster ut, då blire ävl umgås med alla, och dricka lite och fira henne. men bli nog lugnt då. tror inte ja ska ut då. dom flesta går ju ut på fredagen, lär vara mest folk ute då ;) ska även köra med pappa n¨ått, haha ja ha fan inte kört på evigheter. kommer nog köra ihjäl oss båda nu xD. ni komma väl på begravningen isf hoppas ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0