onsdag

idag ha ja inte gjort så mkt, ha vae ute och övningskört med pappa. :) gick bra som vanligt. sen åkte ja hem och hannn bara sätta mig här så hörde syster av sig, åkte ner på stan och åt med henne och tess på donken. sen så drog ja och syster hem och hämtade lirah, och gick till mormor och morfar, fikade och löste korsord och pratade och umgicks:) ikväll blire lugnt, ska kolla på grammis galan bara och softa framför tvn. imorrn ska ja ringa på ams och kolla om dom ha fixa nå arbete åt mig lr tänkt ut nått som skulle passa för mig och min arbets situation. ja hoppas på de bästa. orka inte leva på försäkringskassan längre, vill fan ha jobb och lägenhet så fort som möjligt. de är iaf mitt mål innan årets slut xD hur nu de ska gå. men men haha! på fredag blire sjukhuswet, ta prover igen. sen ska ja träffa madde och lars, ska e på film som vi inte gjort på år och dar känns de dom, bli även kina mat ;). på lördag coph söndag ha ja inget planerat än. får väl se vad som händer. tror ja ksa köra med papi iaf. men de bli nog på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0