tisdag

hallå där allihopa som finner min blogg intressant ! sry ja inte skrivt på ett tag. ibland glömmer ja bort mig här. hehe, hur som helst till och börja med vill ja gratulera madde och andreas som fick en liten flicka här i helgen. glad för deras skull:). annars hare inte hänt så mkt, ja ska börja praktik imorrn på skönsmo huset ovanför mig. ska vara där i fyra veckor. ska bli nice och få börja jobba lite lixom. måste även boka tid för nagelförlägning framöver, haha ha helt flömt bort ja fick present kort på de u julklapp så de måste fixas. sen måste ja försöka börja stenhårt med teorin, ha blive så ja lagt av nästan helt med den nu, och knappast blire nå bättre av att ja kmr jobba nu framöver lixom och då kmr ja knappt ha tid, får försöka lägga upp nå schema så ja hinner med allt, hur som helst ska springa till bussen nu. ska fixa lite ärenden, ikväll blire kanske film med jenniepenni. sen imorrn blire jobb och sen på fredag ska ja nog ha mys fredag med maddde och lars, även fredag den 13 då haha, kung de ju och se massa skräck filmer då hehe. aja, annars får man väl se va dom händer mer under helgen, msåte köra medpappa också ha ju vare sånt oväder. men nu jeflar hehe, hare bra llihopa.

Kommentarer
Postat av: Loo

Hiss eller diss på cardigan från lindex?

2009-02-10 @ 13:08:29
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-10 @ 13:09:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: kerje

Hej hej, välkommen att hälsa på mig i min blogg :)



puss o kram

kerje.blogg.se

2009-02-10 @ 13:12:39
URL: http://kerje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0