slutkörd or what ?

idag avslutade jag min praktik, har inte vare där igår och två dar förra veckan, för då mådde ja dålit, trodde de va förkylning, men sen i lördags fick ja hög feber, jättehuvudvärk, ont i kroppen, frossa, ja hatar och må så. förstod att de va sjukdomen min som spökade, så åkte in och tog massa prover idag, ha inte fått nå svar. men får ja hög feber igen, så kommer ja nog behöva läggas in för observation. så ni vet. ska försöka uppdatera msn om de skulle b li så, men isf nås jag på mobilen. annars då? ja och syster ska till szthlm i maj oh se bounce :D tina ha aldrfig sätt dom liv e, vi valde mellan bounce oc h buddy hoolly. bli nog lite shopping då också :). sen i sommar blire nog borg vatnet om vi lyckas få ihop ett gäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0