vad äre som händer med mig? .:S

vaknade inatt av att ja drömde att ja och sabina emil och sjöberg va i sthlm, men ja dum som ja va tappade bort dom. haha så ja sprang runt som en galning. sen stötte ja på tre stycken killar. frågade dom snällt om dom sätt till sabina och emil och sjöberg, men då sarrom. haha nu kmr pistolen till använding, run girl run, började tok psringa, gömde mig bakom ett hus, tittade fram. såg ingeting. sen kom ett skott. träffades i huvudet. alltså så jävla äckligt, ha aldrig vare med om nått verkligare. ja trodde verkligen ja va dld när ja vaknade, lr häll på att tyna bort. kändes som om ja blvit skjuten också, sen fick ja nå problem hela natten och asont när ja andades utöver mellangärdet och så. och ha de fortfarande, va asnära inatt och be mamma väcka pappa så dom fick köra mig till akuten, ha inte lika ont nu iaf som tur är. men aa blire nått skit inatt, måste ja nog kolla upp de. uscha fy fan kan ja lova, aja nog om de.
jobba idag då, haha även att allaavgångs elever på john bauer ska komma till primero och käka ikväll ;) hahaa
ja kmr dö, vet igofs inte om ja känner nån men ändå. sen jobba ja bara imorrn och på torsdag, ha även fått mina pengar ocks¨nu så snart är allt klar inför helgen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0