the weekend ends, but it doesn't matter.

japp, då vare söndag då, och helgen ha bara försvunnit fortare än blixten ;p
hehe men den ha vare helt underbar. :)
i fredags blev ja bara hemma och såg på talang, och lite film på tvn. skulle egentligen uto ch åka bil lr ja fick följa medo m ja ville, men va så trött så orkade inte. somnade rätt tidigt.
dan efter så satt ja här först och tråkade, sen så frågade sabina om vi skulle hitta på nått. visst tänkte ja, så sabina kom hit och vi gick uto ch satt oss i solen, och drack lite och så. asnice* sen kom de nån jävla unge, dom låtsades va min brorsa och han ba : mamma ha sagt du ska fixa mat till mig, asjobbig men ändå söt på nå vänster xD
haha, sen dorg ja och sabina till njuruna på cruisingen . asnice , fick åka bil och träffa lite folk, synd de va så jävla kallt bara. hehe, sen kom johan och jonas och hämta oss, åkte på max driven, köpte mat till mig och syrran, ovanligt ;p
haha, sen skjutsade dom hem mig, och ja och syrrna åt mat och pratade lite, gick och la mig kanske fyra tiden, blev rätt sent. men aa va ändå än nice kväll. men jävligt tröttsam;o
haha imorrn blire ju miroi igen, hopaps dom hitta nå jobb till mig nurå så ja kan få börja så fort som möjligt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0