nattjobb ikväll då ;P

jadu, ikväll blire jobba till senast 04. ja kmr vara död.:P men de lbi säkert bra, tur man får dricka och äta emellan, annars skulle ja inte palla. haha
undra om de kmr mkt folk btw, men de märker man väl .:)
aja, annars så händer inte mkt, ska se på tvn, och äta lite sen. sen ska ja lägga mig ett tag innan ja ska jobba. imorrn blire umgås med sabina och boysen troligvis.:)
hopaps de bli nice väder bara, hur som helst börja iaf iaf bli mkt bättre i hals och så. de är ju bra, men får klä mig varmt om de lbi så man ska vara ute. :P hehe

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för tipset! Då ska jag ringa dom i veckan och höra mig för om priser och sånt =)

2008-05-16 @ 17:00:22
URL: http://maddoxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0