fan! fel och komprimissa då :o

ja ska snart iväg och jobba, bli så less att ja aldrig får nå arbetstider för varje vecka lr helg lr sånt, menar ja vill ändå kunna boka körlektionero ch huinna träna och ha ett liv också. men just nu kan inte ja bestämma och gö nånting alls av de eftersom ja inte vågar boka lr nåting alls, för då kanske man på jobbet bestämt ja ska jobba lixom. fan fel och fixa schema för varje vecka, dom kan inte förutse att dom ska komma på torsdagen och säga att ja ska jobba fredag lördag , lr på fredagen och ringa och säga ja ska jobba helg, de funka lixom inte. ja måste kunna ha ett liv ocks¨. sen är ja bara praktikant. känns ändå bara som om ja är i vägen just nu på helgerna eftersom ja inte lärt mig så mkt än lixom, ja vill inte precis plocka disk och stå i disken lixom, ja vill lära mig massa nytt och utvecklas, va är annars meningen med praktik lixom. hasde vare en nannan sak om ja hade haft fast jobb där. då hade de lixom inte spela nån roll. men ja, ja bli så less. får ju fan aldrig nån hum om hur ja riktigt ska jobba, så ja kan lixom aldrig planera in nånting utan och verkligen veta att ja inte kmr jobba då och då lixom. Pratade med moster nyss, och hon tkte de va fel av dom att inte ge mig schema vilket ja också tkr, sen att ja ska kunna påverka mina arbetstider lixom, eftersom ja ändå bara ha prsktik kan dom inte förutse att ja ska jobba varje dag och varje helg, vikket de känns som om ja kmr få göra annars om dom inte börja ge mig ett schema. fan äre svårt lr? lär ju ändå bara bli 4 varje dag fram till elva tolv på kvällarna, sen en och annan helg lixom. så menar fel och skriva för iaf en två veckor framöver.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0