crap!

igår drog ja och tina till cindy först, spelade kubb, även asmånga som ringt xD men ja hade fan telen och väskan inomhus. dum som jag är, så förlåt allihopa. haha, aja de va helt okej iaf.:) kunde vare roligare, men kände inte för att dricka just då .
ska nog spara mig ända fram till sthlm nu iställe. vet inte vad de är med mig längre, förstår inte. fan ingenting är sig likt, allt är bara booring. krogen sucks, festa sucks. samma visa om igen. kan vara kul ibland. men inte allt för ofta. :/
blive less på de mesta nu känns de som, men vi kmr få de fett nice i sthlm ändå Sabina.:)
skulle även till made igår också vare tänkt, men aa ja vettefan folk försvann och andra drog på krogen ;p så slutade med att ja och tina drog på max. fick gratis skjuts även ;)
Sen drog vi hem och sov, ha drömt assjuka drömmar inatt ;o
vill shoppa också. fan va kul. ha ju pengar och allt, och vet ju ja kmr få mer, men vettefan kanske ska spara mig iställe så ha ja mer pengar sen och shoppa för iställe. kanske bäst så .:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0