åh, bli så less.

hade fan feber imorrn och så jävla ont i kroppen så visste inte vart ja skulle ta vägen, ska nerp å ams nu iaf, mår mkt bättre.men bli ändå till oh va hemma idag, så man inte överanstränger sig och bli juk nu till sthlm. för då äre kört. imorrn börja ja ju fyra. vikket ja gör idag också. men känner ja måste få sova ut och dricka mkt vätska så kroppen orka med, så då får ja ju sova ut idag och imorrn fram till fyra. de tror ja räcker för mig.
men lite tärt ändå och få feber och så nu lixom, ha knappt vare på jobbet tre veckor, men vad ska man göra lixom. de är ett krävande yrke, och man vill ju inte riskera och smitta andra lixom, tror ändå bara dom tkr de är bra att ja blir hemma idag och kryar på mig.
aja hur som helst, igår va ju john bauer gymnasiet på primero och käkade middag, de gick jättebra. va inga ja kände, lr ja nån visste ja väl vem de va då, men ändå.:)
nä nu ska ja dra mig mot stan, hopaps inte mötet tar lång tid. vill bara hem och sova, känner mina ögon skulle kunna falla ihop vilken sekund som helst nu .
:p

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med och tävla om ett NicoleRichie-armband som är sponsrat av BettiesGalleria i Kalifornien.

2008-05-28 @ 09:20:32
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: karro

vad ska du göra idag? :D
kram

2008-05-28 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0