måndag

bkev väckt klockan åtta i morse fröst. xD av att mamma glömt nycklarna, hon hade jobba natten inatt. haha först plingade hon på dörren. och både ja och tina hade troligvis trott vi drömt. så vi öppnade inte. sen ringde min mobil, trodde fortfarande tydligen ja drömde. men lyckades savra. mamma sa ja lät som en blandning mellan en kråka. och en som nyss tage bort halsmandlarna typ. dvs hes som ja ja vet inte vad. haha hur som helst, gick ner och öppnade. och somnade om, sen när klockan va tio blev ja väckt av pappa. för vi skulle åka och handla då om 30-45 minuter. så ja klev upp i lugn och rom satt mig här. fixade i onrding mig och allt. klockan blev 20 i elva. frågade pappa om vi inte skulle åka snart. jorå om ett tag sa han, okej tänkte ja. slutade med att vi kom hemifrån halv tolv. devs 45 minuter efter vi egentligen kunde åkt som senast. lite less ja va då. ha ju inte precis sovit bra inatt om ja säger så. så hade ju lika gärna vela sove kvar en timme till iaf, men pappa är ju som han är så .
haha sen åkte vi till bil forman, fick en hyr bil. en blå hundai getz. eftersom vår nya bil skulle gå genom en besikting.:)
assnygg hyr bil fick vi iaf, haha man kannästan tro att peter Pappas kompis som äger bilfirman gav oss den hyrbilen för vi skulle typ ångra oss, och vilja köpa den iställe. så hade han tydligen gjort när ja va liten, och mamma och pappa krockat med vår gamla audi, en röd. då hade dom fått en bmw.xD haha taskigt läge.
aja, hur som helst, gick in och handlade sen, köpte asmkt gott, haah kung och handla med pappa. han tkr om samma saker som jag. :)
så han och ja ska åka och besöka affärn fler ggr. sen bjöd snälla pappa mig på sibylla. asgott. sen när vi kom hem åkte vi på lidl, ja mamma pappa och tina, pappa skulle köpa nått till bilen.
ja och tina fick lite godis också .:D
sen hare inte hänt mycket mer, ha nyss vare inne på bilddagboken, dom ha ändra den nå kolosalt.:S asdåligt tkr ja, ja fatta nada just nu av den jag.
hehe, aja nu äre tv. ska snart röka. sen blire andra avenyn, sen blire nog film och gotta med syster om hon vakna i år. hon ha sove sen klockan tre typ.. så skulle inte frlövåna mig om hon lägger sig för natten. aja. nu ha ja inget mer och skriva. imorrn blire repa iaf. :) ser fram emot de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0