hard kan ja lova

ha ju slutat rökt nu, och de går rätt bra. känner suget ibland men försöker då tänka på annat. frågan är hure kmr bli i helgen asså. då äre ju fest, och ja vettefan hur ja kmr göra.:S vet igofs att ja om ja nu röker kmr slänga cigg paketet när ja ska dra hem så ja inte ha nå cigg kvar, men ja tkr ja är duktig ändå. ja rökte i fredags, va för att vi skulle på ken lixom, men annars ha ja inte rökt på rätt länge, känner mig stolt över mig själv.:)
nu jävlar ska ja se till så ja slutar också. hur svårt de än kmr vara.
ha nyss vakna iaf, ska väl typ se på tvn snart och äta nått.sen ska ja nog plugga och typ bara tare lugnt.
imorrn ska ja på möte på ams, hoppas dom ha hitta nå nått åt mig. jag orka inte vara utan jobb längre asså. de tär som fan, och tkr synd om mamma och pappa som f¨r lägga upt pengar hela tiden då de är nå special lixom.
dom ha ju knappt råd med de lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0