onsdag

ha nyss vakna, bli stan om nå minuter. ska se om man hitta nån som man känner som tage studenten, nån lär man ju känna igen iaf.:) sen blire systemet också och handla inför fredag så inte allt tage slut. Har väl inte så mkt mer att säga än att livet går vidaare, as u say. de hare iaf gjort för mig, och även för er. bara acceptera och gå vidare. vad ja menar med detta får ni slita ut själva. bli så less när folk vräker ut sina kommentarer åså äre dom själva som som egentligen har att döma. hade inte ni slutat vare med mig från första början, eftersom ni två började vara med varann, visst inge fel i de. men sen att höra av sig efter flera månader , tro allt är lugnt. haha fuck that säger jag då! vad ha vi gemensamt längre? kom inte och säg att vi ha mkt gemensamt och så fortfarande, för de ha vi verkligen inte, eftersom ja inte sagt nå förut så äre ävl på tiden nu och säger de bara en gång, tror tyvärr inte våran vänskap kmr bli som förr. de är inget ja gjort , de är ni. för vem som helst vet väl att man inte kan börja umgås själva, och sen höra av sig lite då och då först efter nån fest typ flera månader senare, sen om man kan fika, sen umgås.Förstår inte att ni skyller allt på mig, visst ja kanske ljög. men nu vet niiaf sanningen, och äre nån som borde vara besviken isf så äre jag. nog om de nu, mnsåte fixa mig. tack och hej .:D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tog du bort min kommentar?

2008-06-11 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0