jävla helvete säger då jag.

ursäkta ja inte uppdaterat bloggen på ett tag, min dator ha vare lite cp. hur som helst dom dagarna som vare ha inte vare särsklillt bra ändå, så ha väl inte så mkt speciellt trevligt och berätta förutom att min mage ha blvit cp, och ja kanske ha nå fel med njurarna lr så. trevligt värre ellerhur, har iaf vare och tage prover idag, och bett min läkare ringa mig så vi kan kolla upp de så fort som möjligt, kan lixom inte äta nårmalt, för då mår ja illa och känner mig mätt, när ja väl är hungrig kan ja ta nå tuggor,sen mår ja asilla, och min mage är uppsvälld till tusen. Alltså ni får ursäkta, men bli så jävla less på alla som tror ja är gravid hela tiden, de är ja inte herregud, kan inte folk bara inse att de troligvis är min sjukdom som gjort de hela. Jag hoppas min mage lugnar sig lite bättre tills fredag iaf, då blire dricka med sabina och troligvis grabbsen först, sen blire stan såklart. så de ser ja fram emot. tror även ja och mamma köpt typ tusen grejjer som vi trott ska ha hjälpt min mage, ha väl hjälpt till en början, men sen efter nå timmar bliren ond och uppsvälld igen, ha iaf världesn omtänksammaste mamma och de tackar jag för.nä nu ska jak olla om de är nå bra på tvn .:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Lät inte så kul det där med magen, hoppas det blir bättre snart i alla fall :)

2008-06-10 @ 20:43:51
URL: http://tramsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0