akuten, massa pencillin och midsommar. fy fan .:(

haha jadu, ha inte uppdaterat på ett tag som ni ser.Min dator ha inte funkat. aja, hur som helst. klockan tolv igår frömiddag blev de akuten för mig, ja och mamma väntade till fyra innan ja fick besked om att vara kvar på lung mottagningen. En brutal uring vägs infektion som gjort ja gått upp i vikt typ 5 kg också på de xD haha, sen troligvis vatten i ena lungan kmr få svar imorrn, men idag får ja iaf vara hemma och umgås med familjen och vänner, imorrn blire sjukan igen ska ta fler prover nu, haha men även att min arm ser ut som en narkomans , men men är ju van iaf så xD haha . får se om ja får åka hem då lr om ja msåte vara kvar några dar. hur som helst så gåre iaf och nå mig på telefonen om de är nån som bryr sig.:D men kul ändå att bli inlagd nu lixom under själva midsommar och allt , ingen dricka för min del nu iaf. kmr knappast bli nå på min födelsedag heller, men de är bara bra vill inte riskera och dricka minsta lilla så de bli nå fel på läkningen lr ja va de nu kan bli . så självklart följer ja deras rekommendationer även om de lbi med hull och hår. umgås och mys blire ändå nästa fredag kan ja lova. tänker inte slänga min bort min födelsedags helt bara för ja inte kmr kunna dricka troligvis. Sen äre ju gf och så också. ååh, är så mkt ja vill göra i sommar, sabina får vi chansen måste vi roadtripa , tälta och massa sånt dära mys. sen såklart dricka och festa när ja blvit bättre. vikket ja hoppas på ja bli snart, åka båt vill ja göra, fiska, bada,boda borg, borgvattnet inte för ja lär våga;p men ändå. nu haka datorn snart upp sig igen haha. aja, nu vet ni lite iaf.:) uppdaterar nå sen lr så när ja kmr hem från sjukan .:P

Kommentarer
Postat av: sabina

haha ja lätt att vi ska de bejb :D så jevla kul ska vi ha det allafall

2008-06-21 @ 00:59:08
URL: http://sabinak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0