new haircut ;D

idag hare inte hänt så mkt, vaknade vid tolv tiden typ. hörde mamma snacka om att gå er till moster, så ja frågade vare va fråga om . fick redap å att lena, mosters gamla granne som är utb hårfrisör va där och skulle klippa mormor och så .:) så mamma frågade om ja också ville knlippa och göra slingor, klart ja ivlle de. så nu ha ja new haircut och blond.:D ganska nljd, men efterosm ja hade röda nyansrer i innan så äre lite guld brun oraange på vissa ställen, men e bli bleka de i solen och köpa blond silver schampoo, så blire nog bra.:) nu händer inte så mkt, ska äta snart. sen ska ja nog ut och gå med syster, bli kanske film ikväll och mys, men bli lägga sig tidigt, ska till ögonläkaren imorrn, sen ska ja fixa fram sjuk intyyg, gå förbi ams, och köpa ny medicin, mkt för mig imorrn kan ja lova. :P haha hur som helst, den 14-15:e kmr ja ligga inne på sjukhusey för njurbiopsin, kmr ha mobilen med så bara ringa om ni vill hälsa på .kul med sällskap. vet inte om ja kanske får ligga kvar längre också beror på hur ja mår efteråt och så .:) är även glad idag, ha fått reda på att ja kmr kunna jobba som vanligt sen efter njurbiposin, men bara 50-75 procent till att börja med, eftersom ja är så allmänt trött, med tanke på att ja ha ett skov i sjukdomen just nu . men de spela ingen roll för mig, huvvudsaken ja får pengar. skulle ju så gärna vilja kunna flytta hemifrån också. de är min dröm, lr vad sägeru sabina.:P skitsamma om de är värsta mini lägenheten, de kan ju vara bra och börja med iställe för att satsa på stort på en gång.

Kommentarer
Postat av: Rebecca .

Va med och tävla om "Dagens blogg" i min blogg! :)

2008-07-09 @ 18:29:37
URL: http://elinrebecca.blogg.se/
Postat av: sabina

haha ja precis, fast endå inte för liten helst ;) haha. killen har inte svarat än, man kanske måste ringa, men jag tror inte jag vågar hahaha :D kommer å hälsar på dej såklart på sjukhuset så du vet :D

2008-07-09 @ 18:34:43
URL: http://sabinak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0