boored

jadu, just nu ha ja så jävla tråkigt osm man kan ha, ha inga pengar heller. så finns lixom inget man kan hitta på, och vädret suger ju typ ute. men men. vad ska man göra. man kan inte göra nå skojj jämt heller, även om man skulle vilja de. nästa torsdag blire ta mer prover iaf, så får ja hoppas på ja kan få göra njur biopsin då så ja kan få den klar någångo ch njuta av sommaren som alla andra. syster bli ju arton snart också, och då vill ja ju helt klart kunna festa och krogen med henne och så, sen vill ja ju kunna hitta på saker när som helst iställe för att känna mig trött och matto ch inte orka lixom. därför hoppas ja den lbi av så snart som möjligt, så ja hinner njuta lite av sommaren och hitta på saker. kännerm ig lixom så jävla isolerad xD men de ska de lbi ändring på sen framöver kan ja lova, körkortet ska påbörjas så fort som möjligt, börja träna riktigt med en egen tränare :p som ja fått från sjukhuset dårå. men tror de kanske kan få mig och känna mig bättre också med tanke på att min kropp får motså så mångaj obbiga påfrestningar med alla mediciner. sen vill ja ju såklart ha jobb och lägenhet också, som ja hoppas bli av snart. sthlm vill ja till igen, roadtrip skulle inte heller vara fel, ut och åka båt och fiska och campa. massa festligheter utomhus, och allt man kan önska sig nu näre är sommar trots att ja inte får spendera så mkt tid i solen. Just nu önska ja bara mer än aLLT annat att ja kan leva som alla andra, och slippa oroa mig på hur min kropp kmr klara av vissa saker, eftersom ja bli trött före mesta och vet lixom inte riktigt vad ja klara av och inte, men men ja tänker inte ge mig i första taget iaf så .:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0