uppe tidigt. :D

hade helst velat lega och sove nu även om ja är pigg, men ska fixa massa ärenden på stan, sen ha ja försökt ringt jessica nu också. men hon sover väl. så får väl ringa henne sen när ja kmr hem, å åka bort till henne då iställe. för de andra så ha ja så jävla ont i halsen så de inte går och beskriva, tror inte de va så bra och bada bubbelbad i helgen i typ askallt vatten, sen gå hem till jonas
i jätteblött hår också. och sen inte torka de lr nått. full som man var, sen tränade ja ju igår också. sen ha ja ju även rökt. som inte är bra och göra när man ha jätteont ihalsen, lr annars heller för den delen.:/
aja, ska ävl typ byta om och fixa mig nu, sen blire stan en snabbis. sen hem och äta och försöka få tag på jess :) sen typ åka till henne och bara umgås och chilla, lr så kanske hon fixa mitt hår om hon orka. annars fåre bli nått til veckan .:D

nu är klockan typ två .:D lr ja rättare sagt sex minuter över. ha nyss snacka med jessica, hon ska iväg och hämta jimmy först, sen ska hon åka hit och hämta mig, ska hem till henne. dom ska träna trro ja, emn de bli ingen tränign för mig, ha jätteont i halsen så .:/
sen ska nog jessica fixa mitt hår också idag, ha fixa två frisyrer. får höra vilken dom tkr är snyggast och så får vi se om jessica kan klippa och fixa den :D
sen efter åt lr om hon inte orka idag läre väl bara bli umgås som vanligt, nice de med.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0