måndag igen då .:P

japp, då vare måndag igen. vaknade typ halv ett idag. satt mig här, fixade mat och såg på våra bästa år.
i veckan vettefan va som händer, ha inge specieltl för mig, oc hja ju inga pengar, så de lär bli lugnt.
vill festa i helgen iaf, men får ävl se va som händer. ha iaf askul med jessica och så. trots de som hänt, orka inte bry mig om de dära egenligen, klart dek änns jobbigt, men bara öfrsöka gå vidare.:)
snart frå man ju års kort också på gym, så då blire träna som fan, sen ha ju tina snacka med martin också. och när han kmr komma till sundsvall ska han kanske träna upp mig och syrran igen, haaha inte för ja vet om han kmr göra de, men han ha sagt de så. om de nu bli så så kanske ja bli lite vig igen och kanske kan göra nå volter och kanske mer därtill .:)
skulle vara asnice iaf, sakna fan gymnastiken och allt.
nä ha fn inger kul och skriva nu, kanske skriver meri kväll, annars skriver ja nog imorrn .:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0