damp less

jadu, idag vakna man i morse, men världens jävla värl i kroppen, trodde ja skulle avlida. tog iaf mitt jävka kortison. men de gick inte över typ, kunde inte röra fingrarna lr nått heller. hata fan de hära. men men orka bry sig längre, sen iaf drog ja ner p åstan och fixade lite saker, men öär ju fan omöjligt och få jobb, och ja ha blvit värsta rädd nu för typ allt framöver. vad som ska hända i mitt liv och allt, menar hur fan ska ja kunna hitta et riktigt jobb näre inte finns nått. kmr sluta med att ja går på gatan där ja hör hemma. får ju skylla mig själv som satt mig i denna knipa, både lån och mat pengar ja ska betala tilbaka också. haha när ja ävl kirra pengar just nu så kmr ju allt och gå till de, haah undra när ja kmr kunna få leva och ha egna pengar igen xD
typ aldrig.
aja
orka ens bry sig om de dära egentligen, men vafan ska man göra lixom .:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0