..........

vaknade typ halv tolv idag av att moster ringde på hem telefonen, klev upp och drog mig bort till vårdcentralen fixade lite saker. sen satt ja mig här. så nu sitter ja här. snart blire vårs bästa år. sen ska ja äta och plugga teori tills carro kmr borto ch umgås med mig efter sin körlektion, då blire heroes för hela slanten .:D
ha även fått hem körkorts till ståndet. så nu kan ja äntligen börja köra. är värsta nervös inför de ja. men ska nog gå bra, vill fixa körkortet så fort som möjligt.
:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jasså har hon oxå en sån? =) Ja jag hoppas han vänjer sig snart! Jaa dom är jättesöta i dom :P

2008-02-28 @ 21:14:40
URL: http://maddoxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0