utmanad!

Jag blev utmananad av Elin dårå :) Regler 1. publicera reglerna på din blogg. 2. svara på åtta sakerna. 3. meddela de åtta personerna du vill utmana på deras bloggar. 8: favoritprogram just nu. 1. one three hill 2: life of ryan. 3: 2 and half men 4. våra bästa år. 5: vänner 6 fresh prince i belair. 7. hundcoachen. 8 topmodell. 8: saker ja gjorde igår. 1. tog mina mediciner. 2. skrev dagboks inlägg. 3. åt mat. 4. hjälpte mamma med massa tvätt. 5. följde med och handlade. 6. gick ut med hunden. 7 laddade ner nyaste media player. 8. såg massa gamla idol videor. 8. favorit restauranger 1. biteline 2. kuben pizza 3. baugetterian. 4. saigon kina. 5. bk. 6. victoria. 7. mormors mat. 8. subway. 8: saker på min önskelista. 1. pengar 2. körkort. 3. presentkort 4. utomlandsresa. 5. tatuering 6. bada med delfiner. 7. en snygg bil 8. own lägenhet. jag utmanar. tina, carro, sabina. madde.Linda,jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0