lördag, ambition snowskates och illamående uscha bra kombination or not xD

haha, ja ni undra säkert va min fina rubrik står för. haha de ska ja beerätta nu. igår va ja på sjukhuset och fick sendoxan behandling igen, och dan efter bruka ja må fett illa, och typ inte kunna äta lr så. men eftersom de är massa roliga saker som händer i stan idag så ha ja tvingat i mig en massa må illa piller under hela natten, och nu är ja hungrig och ilamående samtidigt, plus aatt ja ha världens jefla mensvärk på de också. självklart ska allt hända bettan på samma gång xD. haha aja, nu ska ja tvinga i mig lite soppa iaf, sen ska ja väl ta en alvedon och ett till piller innan ja och syster far ner så de inte lbi så ja spryr ner nån xD. nä uscha, så illa skare nog inte behöva gå hoppas ja. ja ska prata med syster sen också om att äta nå riktigt på stan, ha int hon råd får väl ja bjuda henne så får hon väl juda teilbAKA lr sså i framrtiden. ja och syster ha ju ett sånt fint förhållande lr va man nu ska säga så vi kan göra sånt ;P aja, nu ska ja göra soppa och fixa mig lite ;) uppdate later !

Kommentarer
Postat av: Tina

HAha eller du har ett sånt förhållande med mig:D. Du bjuder mig på några 100lappar, sedan bjuder jag tillbaka ett år senare med typ en 50lapp xD

2008-12-06 @ 12:17:27
URL: http://tartypina.blogg.se/
Postat av: sabina

haha bettan ambition snowskates va inte de som va i lördags, vet du ens vad ambition snowskates är för nått? haha :D

2008-12-08 @ 18:23:58
URL: http://saabinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0