yooo!

Igår åkte ja som sagt till sabina, hon och nennes mamma mötte upp mig vid laxen. sen åkte vi till ica andersson och köpte lite gott.
sen åkte vi hem till henne, snackade massa, och såg på film.sen så kom johan och hämtade oss, åkte ruunt och burna lite, asnice:D sen blev de ju såklart max också, blev lite less på joakim som skulle komma också. men han kan ju aldrig hålla tiden, så vi åkte hem precis när han kom in, men är man cs nörd och kmr in till stan tre timmar senare än bestämt så får man skylla sig själv tkr jag.:P
haha aja, sen åkte vi till ljusta. johan matade nå katter han skulle ta hand om,sen skjutade han hem mig och sabina till henne och vi la oss i sängen och prata löite, ja pratade nog inte så mkt, och va social, men sabina hade ju iaf nån annan och prata med i telen så de va ju bra, somnade rätt fort. vaknade vid tolv, gick och köpte glass och lite gott, sen gick vi hem till sabina igen, skulle följa med på ikea också med hennes föräkldrar och syster, men blev så stressigt. så vi sket i de. sjung även lite singstar, även om min röst lät som en kratta på morgonkvisten, men de får man ta. sen satt vi oss vid tvn igen, aströtta båda två. sen ha ja nyss kommit hem. nu ska ja kolla på parlamentetp ådatorn, coh kolla om ja hitta nå trevliga jobb och söka, sen ska ja suussa. hoppas er helg ha vare lika nice som min.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0