sunshine!

vaknade typ halv tolv idag, sen ha ja duschat och käkat frukost, nu sitter ja här, ser på våra bästa år.
Ska snart bege mig till stan med syster, införskaffa de som behövs inför morgondagen.
sen blire ävl lite glass också i de fina soliga vädret antar jag.
På torsdag köper jag och sabina bussbiljetterna till sthlm btw, känns skönt. då kmr de kännas att man verkligen är på g lixom .:)
skulle vilja köpa så mkt nya kläder och massa saker, men just nu fåre vänta. ha ja tur får ja mer pengar snart och då kan ja igofs handla lite med dom, fast de mesta bli såklart till sthlm.
hur skare gå för mig att spara alla pengar en månad framåt:o bruka inte klara sånt dära. men mamma ha lovat och hjälpa och säga till om ja skulle behöva pengarna så. och de är ju bra, annars skulle ja gjort av med pengarna på engång . är typ asdålig och spara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0