sunny day:D

idag hare ju vare jättenice väder, men lilla jag ha inte orkat vare ute nått alls. ha mest legat i sängen och haft ont neråt buken hela dan.:( asjobbigt, vettefan vare kan vara. försvinner de inte snart blire och kolla upp de.
hehe, annars då?
nja ja ha precis ätit, förstår inte va som är problemet med mig, är fortafande så jävla trött. fast än ja sov igår fårn typ tovl till halv tolv i morse, sen kelv ja upp. l mig och sov sov igen vid halv tre. sov till halv sex typ, haha ikväll blire vara uppe ett bra jävla tag för att försöka vända på dygnet så ja orka upp imorrn, efersom ja och sabina ska fixa lite stuffs på staden då rätt tidigt.
Sen ska ja höra med syster min nu också om hon vill ut och gå en sväng.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0