söndag ..

idag ha inte hänt så mkt, vaknade tolv. satt mig vid tvn och datorn. såg lite på tvn och åt kyckling sallad med massa feta ost och oliver. asgott * :)
Sen ägnade ja tina och mamma på att kolla på stugor, mamma vill jättegärna köpa en sommarstuga. skulle vara asnice.:D så vi får ävl se hure bli med den saken, sen blev de en trip bort till mormor och morfar, bjöds på coca cola och vanilj kex.
nu är ja hemma igen. ska snart käka middag,sern ska ja och ysster ut och gå lång prommis. skulle egentligen träna idag, men ha så ont i höften, tror ja ströckt mig lr så. så träningen få vänta, och då gå vi ju lång prommis iställe.så de är ju bra iaf.:D
imorrn äre cv kurs, som ska hålla på tilsl fredag. är lite nervös ändå faktiskt. vet inte varför, hm aja. ska be dom hjälpa mig med ett bra cv så ja kan lämna in till konsum vid mig sen, skulle vara kung om ja kunde få jobb där. bor ju så nära. ha ju de flesta kvalifikationer dom söker iaf, både livs medel kunskap A och B, och lite kassavana. så de skulle vara asbra, om ja inte få jobb så iaf extra.:)
måste in på ams nått framöver också och lämna in papper. får se om ja gör de imorrn lr nå till veckan, aja, nu äre nya one three hill avsnitt. don't wanna miss it. * :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp självklart måste vi festa nått framöver! =) Skulle va skojj.. det är bara att höra av dig om du vill vara med nån helg =) Vi festar ju nästan jämt..haha :P

2008-04-07 @ 00:12:16
URL: http://maddoxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0