less som få. :(

verka som ja ha åkt på urinvägs infektion igen, självklart. får knappt sova på nätterna ändå, och nu får ja psringa upp på toaletten stup i kvarten iställe, seriöst orka fan inte. sen även en förkylning håller på att komma på de. mamma ha typ tvingat mig och åka på sjukhuset med henne nu , för hon ska jobba. och hon ville ja skulle ta mina prover så de bli klart nångång. då får ja ju se om de är som ja tror också, dvs urin vägs infektion. aa nått fel äre ju iaf, för man kissa seriöst inte lika mkt som jag:S de finns bara inte.
skulle ju åkt med jessica och sophie till linköping också, såg värsta mkt fram emot de. men tyvärr blire inget. för kom på att måste vänta och se om ja ens kmr få nå pengar framöver sen så ja isf hade kunna betalat tillbaka jessica, om ja inte fått pengar innan vi åkte. sen är ja skyldig så mkt pengar till folk runt ikring mig också, så isf hade ja vare pank sen. och de vill ja ju inte lixom. så de är inte så mkt att göra, dom lär få kul utan mig.:)
annars äre inte mkt som händer idag, ska äta snart, sen sjukhuset.sen hem försöka sova utan och behöva springa på toa hela tiden, asjobbigt. hinner knappt somna om innan ja måste gå igen.:(
haha,sen ska ja nog plugga lite teori. måste komma igång med de riktigt nu.sen ikväll kanske de bli ut och gå med syster lr så. träna imorrn kanske, om ja inte blvit riktigt förkyld dårå, vikket ja inte hoppas på .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0