igår och idag :)

mamma va ju sjuk idag, men idag mår hon mkt bättre, hur som helst, therese kom hit ändå igår, gjorde tackos, blev asgott. ska äta resterna idag innan ja ska till sabina ikväll, hur som helst. sen kom carro hit också, lr ja vi mötte upp henne på konsum.:)
sen så gick vi hit, sen kom carro på att hon va hungrig, så tog bilen hennes till donken och hon köpte lite gott. sen åkte vi hem hit igen, såg på talang.sen skulel thessi hem, så ja och carro tog med Lirah och gick ut en sväng med henne på samma gång, sen gick vi hem hit, skulle se på film, men bestämde oss för att dra ut nyktra på krogen iställe. men de sög ^^ haha träffade fjudas och nån kompis till honom iaf. så va med dom ett tag,sen skjutsade carro hem mig, gick och la mig direkt.
sen nu ha ja och mamma precis sätt butterfly effect, hon fattade den inte rikigt heller. men förklara för mig som hon såg den, och då insåg ja att de skulle kunna vara så, så i litar på mami min. haha , nu ska ja snart se på tvn, sen ska ja göra mat och packa lite, och bege mig av mot bergeforsen och umgås med sabina.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0