fredag

jadu, nu sitter ja här hemma med Linda, vi ha beställt kina mat och ska ha myskväll ikväll ;)
ja mspåte bara besrätta om världens äckligaste sak som hände inatt , vaknade till klockan kvart itre, av att de vart isklatt och en kall vind svepte genom rummet. satte mig kapp rak  i sängen och kollade mot fänstret.- tänkte ja kasnke sovit med de öppet och att de blåste ute. men iställe ser ja en flicka en liten flicka stå och vinka åt mig i tvn. så jävla vbirdigt. blev helt färscräkt . visster inte va ja skulle göra. min första tanke som slog mig va, varför står hon och sitta och vinka till mig, och drömde ja elle va ja vaken, ja va vaken. ja är säker. de låter sjukt ja vet. ja trodde inte heller mina ögon. menar varför :o
blev iaf livrädd och kunde inte somna om, men som tur va va inte ja den ända som va vaken, lirah min hund ! hade också vakna till och verkat ha sätt henne. vbad gjorde hon här. ville hon ågot lr ?
ja ha inge som helst aning, sjukt vare iaf.
ja hoppas hon gått härifrån och inte besöker mig inatt lr nå mer överhuvertaget.
NOG om de, nu vill ja ha mat och dfe fort. ikväll ska ja försöka och inte tänka på de, och mysa med Linda iställe. just nu står Linda och färga håret och ja sitter här och finurlat as usual ;)

Kommentarer
Postat av: ida

usch vad hemskt :O jag hade inte kunnat sova mer nånsin :P

2007-10-04 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0