tisdag :)

idag ha ja vare på skolan, haft gjördis igen dårå ;)
hon ville kolla hurl ågnt vi hade kommit i serveringen. ha lärt mig bära fyra tallrikar på samma gång nu ;P
känner mig stolt * :D
men är väl inte så svårt egentligen ;P
sen efter skolan åkte ja hem och sov ett tagm nu ha ja nyss kommit hem. ha vare på hm på birsta och jobbat med inventering, va fasktiskt rätt kul .:)
imorrn blire skola. sen ska ja till läkaren min imorrn också. måste även kirra ny mobil, lr ja måste och måste. men skulle vilja ha en, såg ju carro fått en ny . så kanske ska smöra in mig lite extra hos henne ;P
aja, nu ska ja kolla om de finns nått och äta. sen blire dräggla kudde ;)
natti !

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan om du vill dricka när du äter antibiotika. Det har docktorer och skltersker sagt till mig iaf. Så det är klart att vi ska ut, det är ju Halloween.:)

2007-10-31 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0