måndag !

jadu, nu sitter man här och vänta på att id ska börja. då blire äta glass och mysa, sen ska ja nog lägga mig tidigt ikväll. va meningen tat ja skulle se några avsnitt av heroes. men dom ha inte hunna ladda nerä n. hata mitt internet. men imorrn blire nog heroes för hela slanten när ja kmr hem från skolan, i helgen blev de film och mys med madde och lars i fredags, i lördags blev de hemma kväll och i söndags också. hade ju inga pengar , annars hade de nog blivit utgång. men de får kanske bli nå framöver. digga inte krogen lika mkt längre dessväre. vet inte va de är med mig, men aa , funka gå ut ibland, men inte jämt . men de skulel ja inte ha råd med heller så .
imorrn äre prov också. haha fatta inte att hon kan sätta provet imorrn när tydligen hälften av klassen fått ig på de förra. hon hade rätta igenom halva högen och inte hitta en person som fått godkänt. antagligen för vi fått för lite tid.
men de verka hon inte fatta, förstår inte hur hon tänker. hurl ätt tror hon de är. och ha tre stora prov på mindre än en månad. de funka lixom inte. man hinner inte få in nått i skallen alls. men men, hon kansek inser de imorrn om folk kmr kugga , attt vi behöver mer tid de funka lixom inte. aja nog om de.
nu ska ja se på hitta hem , sen på id. och äta glass. uppdate later !





Kommentarer
Postat av: cattis

Som du kan se har jag kommit en bra bit på väg. Hoppas du gillar den :) men du ska få en header imorgon eller i helgen också :)

2007-10-26 @ 03:06:36
URL: http://www.shadowstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0