trååk dag !

vaknade typ halv tolv, satt mig här och tråkade. spelade bubbles ;) haha ovanligt för mig, spela de typ varje dag nu, sen så såg ja på våra bästa år näre var, nu ska ja snart kolla på city akuten, ringde min gamla rektor på timrå angående mina gamla betyg också, msåte kolla om ja kan få en kopia av dom, för ja ha inte dom kvar, dom är helt borta, och de är ju bra att ha betygen om man ska söka jobb .:P
imorrn ska ja på stan med therese och söka lite iaf, men ja hoppas att ja fått jobbet på tandoori, brevet med min cv lär ja komme fram idag, lr så kmr den fram imorgon .:P
och då hopaps ja att dom tkr ååh , hon verka ju intresant åså får ja komma på intervju sen typ prov anställnintg och ja, den där vägen kmr de gå, haha lr ja man kan ju hopaps iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0